糧單重要嗎?

糧單
0

【糧單重要嗎?🤔】

當你去見美容工時,糧單一般都係用黎顯示你之前搵開幾多錢的一個重要收入証明,所以你可以帶得少,但你就吾可以無糧單!當然最理想就係一份工最少有3⃣ – 6⃣張糧單,不過如果舊時不嬲都無KEEP開,麻煩你今日開始就要KEEP 番啦。


【帶糧單也有技巧😱】

假如自己的要求薪金係$20,000,吾該你淨係比$20,000或以上的糧單比僱主,千萬不要比$20,000以下的,一般HR 通常都為左壓你價,只睇較低者去壓你價💸💸。

【如果真係無糧單,咁點算?😩】

你真係好彩,係美容工先可以,就係你帶僱傭合約也可以,不過就吾好唸住FIGHT 得高人工。

*重點一提🤫:美容工好彩無REFERENCE CHECK,所以只要你有糧單,你就可以老吹自己個個月都係搵到糧單上面果個數,當然信吾信就睇下你技巧了,哈哈😬!*

JOIN BEAUTY JOIN US

職請熱缐:6688 8257 / 6688 8135/ 6688 8602